Nog een weekjee! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Paula Gerlag - WaarBenJij.nu Nog een weekjee! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Paula Gerlag - WaarBenJij.nu

Nog een weekjee!

Blijf op de hoogte en volg Paula

22 September 2013 | Nederland, Delft

Nog 6 dagen en da is het zo ver!
Na beide onze bachelor gehaald te hebben, gaan we er voor (bijna) 3 maanden tussen uit.

Hier een kleine indicatie van de route.

Zaterdag de 28 september vertrekken we naar Dubai.
Op vrijdag 4 oktober vliegen we vanaf Dubai naar Australië, Cairns.
Vanuit Cairns gaan we langs oostkust van Australië naar het zuiden via Brisbane, Sydney, Melbourne en Adelaide. Vanuit Adelaide naar Ayerns rock (Uluru). Vervolgens vliegen we vanaf Uluru via Sydney naarZuid eiland van Nieuw Zeeland.
Na het zuider eiland van Nieuw Zeeland verkent te hebben vliegen we weer vanuit Nieuw Zeeland via Dubai naar huis.

Na vele verzoeken zullen we jullie via deze blog een beetje op de hoogte houden. Met hopelijk veel mooi plaatjes.

Liefs,
Lars en Paula

• 29 September 2013 - 21:54

Astrid:

Lieve Lars en Paula
    Op weg voor n hele onderneming. Een reis die je hoe dan ook nooit meer zullen vergeten. Ik vind het echt leuk voor jullie. Ik hoop dat het alles wordt wat jullie er zelf van verwachten en zelfs meer. Nog even uitrusten in Dubai en dan.......het avontuur! Heel veel plezier. Xxxxxx